משרד הכלכלה: מדינת ישראל מקדמת שילוב אנשים עם מוגבלות בשוק העבודה

משרד הכלכלה: מדינת ישראל מקדמת שילוב אנשים עם מוגבלות בשוק העבודה

משרד הכלכלה

תאריך פרסום:15/12/2015

יחידה מפרסמת: דוברות ופניות הציבור, המטה לשילוב אנשים עם מוגבלות בעבודה

 

ועדת המכרזים הבין משרדית הכוללת את משרד האוצר, משרד הכלכלה, משרד הרווחה, המוסד לביטוח לאומי ומשרד הבריאות, הכריזה על זוכה במכרז להקמת מרכז הכוון וליווי תעסוקתי לשילוב אנשים עם מוגבלות בשוק העבודה. פתיחת המרכז תהווה שלב משמעותי בדרך ליישום יעדי הממשלה לשילוב אנשים עם מוגבלות בשוק העבודה.

 

ההצעה הזוכה היא של 3 חברות שותפות: "אשנב", "מעוף משאבי אנוש" ו"של – פרויקטים שיקומיים". המכרז גובש ופורסם בעקבות החלטת ממשלה והמלצות וועדת לרון והוועדה לשינוי חברתי כלכלי (ועדת טרכטנברג).

 

המכרז מהווה שלב ראשון של פריסת תכניות לשילוב אנשים עם מוגבלות בשוק העבודה בכל הארץ. הזוכה תעסיק צוות מקצועי, בעל ניסיון בשילוב אנשים עם מוגבלות בתעסוקה. המרכז אשר צפוי לשרת במהלך שנתיים של פעילות כ- 3,000 משתתפים, ישמש כתובת אחת עבור אוכלוסייה המבקשת להשתלב בשוק העבודה, ולהביא למיצוי הפוטנציאל התעסוקתי שלהם.

 

השירות במרכז יספק ליווי ותמיכה אינטנסיביים למשתתפי המרכז, כמו גם כלים ייעודיים ומקצועיים בהתאם לצרכיהם הפרטניים. המרכז יציע הכשרות ורכישת מיומנויות רלוונטיות לשוק העבודה, סיוע בחיפוש עבודה, השמה בעבודה ומעקב ותמיכה לאחר השתלבות במקום עבודה חדש.

 

האחריות על יישום התכנית מוטלת על המטה לשילוב אנשים עם מוגבלות במשרד הכלכלה בשיתוף פעולה עם גורמי הממשלה הרלוונטיים, הכוללים את אגף השיקום במוסד לביטוח לאומי, משרד הבריאות ומשרד הרווחה, תוך שמירה על רצף שירותים במשולב עם מרכזי התמיכה למעסיקים שמפעיל המטה בכל הארץ.

 

יו"ר ועדת המכרזים וסגן החשבת הכללית במשרד האוצר, נחמיה קינד: "מדובר בצעד חשוב ביישום מדיניות הממשלה לעידוד התעסוקה ובפרט להגברת התעסוקה בקרב אנשים עם מוגבלויות".

 

מנהלת המטה במשרד הכלכלה, דפנה מאור: "אני נרגשת מהאתגר המצפה שלנו שיאפשר לתת שירות למי שכל כך מצפה לו ולהביא למיצוי הכלים הקיימים כיום לטובת שילוב אמיתי ומלא של אנשים עם מוגבלות בשוק העבודה הפתוח".


המידע האמור אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי מצדה של חברת חשב מערכות מידע (2012) בע"מ

X
X

מסמכים מקושרים

הטבות לבני זוג של משרתי המילואים בעקבות מלחמת חרבות ברזל קרא עוד ...
הפחתת דמי הבראה לעובדים בשנת 2024 - הנחיות ליישום קרא עוד ...
"חרבות ברזל" - מידע למעסיקים ולעובדים במפעלים חיוניים ובמפעלים למתן שירותים קיומיים קרא עוד ...
"חרבות ברזל"- זכויות עובדים במלחמה קרא עוד ...

מי שצפה במסמך התעניין גם

המידע המופיע באתר איננו מהווה מידע משפטי ואינו מתייחס למקרים קונקרטיים אלא מידע כללי בלבד השימוש במידע הוא על דעת המשתמש בלבד ואנו מהווה תחליף לייעוץ משפטי ספציפי

כל הזכויות שמורות לחשב מערכות מידע (2012) בע”מ © אין להעתיק / להעביר / לשכפל תוכן מאתר זה ללא אישור בכתב מחברת "חשב"

Powered by: Power Marketing

Designed by: DigitalST

תפריט נגישות