משרד הכלכלה: אתר חדש בנושא בטיחות ובריאות תעסוקתית

משרד הכלכלה: אתר חדש בנושא בטיחות ובריאות תעסוקתית

תאריך פרסום:10/01/2016

מינהל הבטיחות והבריאות התעסוקתית

מינהל הבטיחות והבריאות התעסוקתית במשרד הכלכלה והתעשייה אמון על הפיקוח על הבטיחות בעבודה, על הגהות המקצועית, על הרווחה במקומות העבודה, והדרכת עובדים ומעסיקים בתחומים אלה. מעבר לאכיפה והפיקוח על דרישות החוק במקומות העבודה, מוביל המינהל ומפתח מדיניות בנושאים אלו, מקדם חקיקה ראשית, משנית ואחרת, לרבות תקינה. מפתח ומעדכן תורה מקצועית, מנהל את כל תחומי ההסמכה והרישוי בתחומים הללו, לרבות קיום מעקב ובקרה על שלל בעלי תפקידים ומוסדות הכשרה. חוקר ומפענח תאונות מוות ומחלות מקצוע, ובהמשך לכך, עורך לקחים על בסיס המקרים הללו ומפרסמם לנחלת הכלל. משמש כגורם נותן אישור בתהליך רישוי עסקים של מקומות עבודה. מפתח ידע, מחקר ופרויקטים לקידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה. המינהל אף עוסק בקשת רחבה ביותר של נושאים להם נגיעה בבטיחות הציבור, כגון בקרה ופיקוח על מעליות, דרגנועים, מתקני ספורט, מכשירי החייאה, ועוד.

 

אתר האינטרנט החדש של מינהל הבטיחות מהווה צינור תקשורת חיוני עם גורמי השטח ואנשי מקצוע בתחומי הבטיחות והבריאות התעסוקתית. ומתעתד לשמש קשת רחבה של קהלי יעד מכלל ענפי המשק הישראלי, להם צרכים ופעולות מגוונים הנדרשים למימוש באתר נגיש, נהיר וברור, חדשני ועדכני. מדובר באתר עשיר שבו ניתן הדגש על הגולש אשר הושם במרכז העשייה והתכנים מוגשים לו בצורה זמינה ונוחה. 

 

מתיחת הפנים שעבר אתר מינהל הבטיחות מטרתה להגיש לעובד ולמעסיק הישראלי את המידע שלו הוא זקוק על מנת לבצע את המוטל עליו בשדה הבטיחות והבריאות התעסוקתית על פי הסטנדרטים המקובלים בישראל. נוסף על כך, מספק האתר הסבר פשוט וקל על תהליכים ודרישות רגולטוריות החיוניות לבעלי תפקידים בבטיחות ובבריאות תעסוקתית ולכלל העוסקים בתחום.

 

באתר החדש הוקדשה תשומת לב למגוון השימושים והצרכים של קהלי היעד השונים בתחום הבטיחות והבריאות התעסוקתית. הוגדר עץ אתר ידידותי המשקף את כלל הנושאים בטיפול המינהל; הוגדרו נושאים מרכזיים, בהם עוסק המינהל, המופיעים לחילופין בדף הראשי; הונגשו שירותי המינהל העיקריים; הוגברה זמינות פעולות עבור המשתמשים; פושטו הליכי הסמכת בעלי תפקידים והכרה במוסדות הכשרה בתחום; פותחו מנועי חיפוש של חוקים ותקנות, הוראות מקצועיות, ומחקרים; הודגשו פעולות, תכניות מחקר ופרויקטים; הוקמו דפי מידע בנושאים ספציפיים באחריות המינהל ועוד.

 

 

היכנסו לאתר בטיחות ובריאות תעסוקתית החדש


המידע האמור אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי מצדה של חברת חשב מערכות מידע (2012) בע"מ

X
X

מסמכים מקושרים

הטבות לבני זוג של משרתי המילואים בעקבות מלחמת חרבות ברזל קרא עוד ...
הפחתת דמי הבראה לעובדים בשנת 2024 - הנחיות ליישום קרא עוד ...
"חרבות ברזל" - מידע למעסיקים ולעובדים במפעלים חיוניים ובמפעלים למתן שירותים קיומיים קרא עוד ...
"חרבות ברזל"- זכויות עובדים במלחמה קרא עוד ...

מי שצפה במסמך התעניין גם

המידע המופיע באתר איננו מהווה מידע משפטי ואינו מתייחס למקרים קונקרטיים אלא מידע כללי בלבד השימוש במידע הוא על דעת המשתמש בלבד ואנו מהווה תחליף לייעוץ משפטי ספציפי

כל הזכויות שמורות לחשב מערכות מידע (2012) בע”מ © אין להעתיק / להעביר / לשכפל תוכן מאתר זה ללא אישור בכתב מחברת "חשב"

Powered by: Power Marketing

Designed by: DigitalST

תפריט נגישות