מסלול לעידוד קליטת עובדים בעלי שיעור השתתפות נמוך בשוק העבודה

מסלול לעידוד קליטת עובדים בעלי שיעור השתתפות נמוך בשוק העבודה

י"ט סיון תשע"ד

                                                                                              17 יוני 2014

                                                                                              2014-0045-874

 

מרכז השקעות במשרד הכלכלה מודיע על הקצאה של 50 מלש"ח במסלול לעידוד קליטת עובדים בעלי שיעור השתתפות נמוך בשוק העבודה – ערבים, חרדים, בעלי מוגבלות והורים יחידים

לראשונה, תוכר גם העסקת עובדים בתחום המלונאות


שר הכלכלה, נפתלי בנט: "ממשלת ישראל ומשרד הכלכלה בראשותי רואים חשיבות עליונה בהכנסת אוכלוסיות נוספות למעגל העבודה. ישראל נמצאת בצומת דרכים – מצד אחד שיעור האבטלה מאוד נמוך, מצד שני שיעור ההשתתפות נמוך יחסית של גברים חרדים, נשים ערביות ואנשים עם מוגבלויות ומסלול הסיוע יסייע למעסיקים לקלוט עובדים אלו. מדובר בעובדים טובים, וככל שנראה יותר מהם בשוק העבודה, תפתח הדלת עבור עובדים נוספים מאוכלוסיות אלו. אני קורא למעסיקים לא להתעלם מהם"

מנהל מרכז ההשקעות במשרד הכלכלה, נחום איצקוביץ': "מדובר בתוכנית הנותנת ביטוי הולם לסדר העדיפויות של משרד הכלכלה לשילוב וקידום אוכלוסיות מוחלשות"

מרכז השקעות במשרד הכלכלה יוצא בימים אלו בהקצאה בהיקף 50 מיליון שקלים לעידוד מעסיקים לקלוט עובדים, אשר שיעור השתתפותם בשוק העבודה נמוך. המסלול מיועד למעסיקים שהעסיקו השנה או מתכננים להעסיק עובדים ערבים, חרדים, אנשים עם מוגבלות או הורים יחידים. מעסיקים אלו יוכלו לקבל ממרכז ההשקעות מימון בשיעור ממוצע של עד 27.5% מעלות שכר העובדים. בקשות ניתן יהיה להגיש עד ליום 29.7. פרטים נוספים באתר משרד הכלכלה.

לראשונה, החליט מנהל מרכז ההשקעות לאפשר גם למעסיקים בתחום המלונאות להגיש בקשות למסלול וזאת במטרה כפולה – גם להרחיב את היצע המשרות בהן יוכלו להשתלב  אוכלוסיות אלו ובכך להגדיל את שיעורי התעסוקה שלהם בשוק העבודה, וגם לסייע למלונאים, אשר סובלים ממחסור בעובדים. כתוצאה מכך, גם ממדי העוני הגבוהים בקרב פלח אוכלוסייה זה צפויים להצטמצם.

מנהל מרכז השקעות, נחום איצקוביץ': "מדובר בתוכנית חשובה הנותנת ביטוי הולם לסדר העדיפויות של משרד הכלכלה בכל הקשור לשילוב וקידום אוכלוסיות מוחלשות. ההקצאה התקציבית לתוכנית השנה, העומדת על סך של 50 מיליון ₪, תאפשר לשלב בשוק התעסוקה באופן מלא, מועסקים נוספים".


המידע האמור אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי מצדה של חברת חשב מערכות מידע (2012) בע"מ

X
X

מסמכים מקושרים

"חרבות ברזל" - מידע למעסיקים ולעובדים במפעלים חיוניים ובמפעלים למתן שירותים קיומיים קרא עוד ...
"חרבות ברזל"- זכויות עובדים במלחמה קרא עוד ...
מידע למעסיקים לקראת יום הבחירות לרשויות המקומיות ולמועצות האזוריות 2024 קרא עוד ...
דיני עבודה בחגי תשרי התשפ"ד קרא עוד ...

מי שצפה במסמך התעניין גם

המידע המופיע באתר איננו מהווה מידע משפטי ואינו מתייחס למקרים קונקרטיים אלא מידע כללי בלבד השימוש במידע הוא על דעת המשתמש בלבד ואנו מהווה תחליף לייעוץ משפטי ספציפי

כל הזכויות שמורות לחשב מערכות מידע (2012) בע”מ © אין להעתיק / להעביר / לשכפל תוכן מאתר זה ללא אישור בכתב מחברת "חשב"

Powered by: Power Marketing

Designed by: DigitalST

תפריט נגישות